Архивиране на дело в системата Енфорсър

Архивиране на дело в системата Енфорсър

Системата "Енфорсър" позволява, информацията за изпълнително дело, да бъде отбелязана в системата. Това позволява архивираното изпълнително дело, да бъде намирано лесно, а също премахва нуждата от използване и попълването на информацията в хартиени регистри.
Процедурата по въвеждане на информацията за архивиране на изпълнително дело се извършва в раздела "Архив" на глобалното меню с натискане на бутона "Добави".

Отваря се панел на форма "Архивен номер", която съдържа следните полета:


Полета на формата:

1.1. Година - от падащото меню се избира годината на архивиране;
1.2. Архивен № - архивния номер се задава автоматично от системата;
1.3. Изп.дело № - избира се номера на изпълнителното дело, което ще се архивира;
1.4. Дата архивиране - въведа се датата на архивиране на изпълнителното дело;
1.5. Връзка № - въвежда се номера на връзката, в която е поставено архивираното дело;
1.6. Протокол № - въвежда се номер на протокол, ако има такъв, отнасящ се за архивираното дело;
1.7. Протокол дата: - въвежда се дата на протокола;
1.8. Том година - от падащото меню се избира годината на конкретния том, в който е поставено изпълнителното дело;
1.9. Том № - въвежда се номера на конкретния том, в който е поставено изпълнителното дело;
1.10. Документи - в полето може да бъде въведена допълнителна информация;
1.11. Бележки: - в полето могат да бъдат записвани бележки;

Бутони на формата:
2.1. Запиши и нов - при натискането на бутона системата записва въведената информация и оставя отворена формата за входящ документ за попълване на нова информация.
2.2. Запиши - бутон за записване на въведената до момента информация за входираният документ.
2.3. Откажи - бутон за отказ на въведената информация. ВНИМАНИЕ: При натискането на бутона, системата не записва въведената инфромация, но входящият номер и датата на входиране се запсиват в регистъра на входираните документи. Входящият номер остава празен.

Забележка - ЧСИ сам определя начина и реда на архивиране на изпълнителните си дела. Системата "Енфорсър" дава възможност информацията за архивираните дела да бъде записвана подробно, което улеснява последващото им намиране, а също така премахва и нуждата от използване на хартиени регистри. 


    • Related Articles

    • Присъединяване на предмет на изпълнение към друг предмет на изпълнение

      Увод Системата поддържа присъединяване на един предмет на изпълнение към друг предмет на изпълнение. Най-честия казус, в които тази функция е полезна е при отказване от наследство на един или повече наследници. В този случай, вземанията на този ...
    • Разделяне на Предмет на Изпълнение

      Увод Системата поддържа бързо присъединяване на наследници за предмет на изпълнение. В секция "Дълг", "Предмет на изпълнение" се избира предмета на изпълнение, и се натиска менюто "Действия", "Раздели предмет на изпълнение". Добавят се наследниците ...
    • Е-дело и файлове в системата Енфорсър

      Описание на функцията В системата Енфорсър определени типове записи могат да имат прикачени файлове асоциирани с тях. Тези типове файлове са: Входящи документи Изходящи документи Протоколи Погасяване/разпределение Сметка/фактура Постъпили плащания ...
    • Присъединяване на едно дело в друго дело

      Системата Енфорсър дава възможност да се копира информацията от едно изпълнително дело в друго изпълнително дело. Тази функция се използва обикновено при присъединяване на едно изпълнително дело към друго. Освен всички данни за изпълнителният титул, ...
    • Технически настройки за модул Е-дело в системата Енфорсър.

      За да функционира коректно модула Е-дело, е необходимо в администрацията на системата да бъдат изпълнени следните настройки: 1. Да бъдат попълнени правилно параметрите в администрацията на системата --> панел Е-дело. 2. Да бъде създаден профил на ...