Входиране на документ в системата Енфорсър

Входиране на документ в системата Енфорсър

Входирането на документи в системата Енфорсър се извършва в раздел Входящи на главното меню на системата, както и от раздел входящи по изпълнителното дело.

След натискане на бутон добави, се визуализира панела на формата за входиране на документ, която съдържа следните полета и панели:  


Полета:

1.1. Описание - от падащото меню се избира описанието на входящият документ. Полето е предефинирано. За по - бързо и лесно намиране на описанието на документа, може да бъде написана ключова дума, системата ще визуализира всички съвпадения на описанията, които съдържат ключовата дума.
1.2. Подател - от падащото меню се избира подателя на документа. Полето е предефинирано.
1.3. Брой документи - В полето се въвежда бройката на документите, които се входират. Когато документа е 1, в полето не се попълва стойност.  Ако се входират повече от 1 идентични по описание документи, може да бъде въведена стойност разлина от 1, като по този начин системата ще входира толкова на брой документи, каквата стойност е попълнена в полето.
1.4. Вх.№ за всяко дело - ако бъде избрана стойност - ДА, при въвеждане на стойност различна от 1 в поле 1.3., системата ще входира броя на въведената стойност, като за всеки един документ, ще даде входящ номер.
1.5. Забележки - в полето може да бъде попълнена допълнителна информация/бележка/ за входираният документ.  



Бутони:

2.1. Отпечатай баркод - бутон за принтиране на баркод за входираният документ. * Бутона е активен когато ЧСИ има активиран модул Е-дело.
2.2. Прикачи файл - бутон за прикачване на файл към входираният документ. * Бутона е активен когато ЧСИ има активиран модул Е-дело.
2.3. Запиши и нов - при натискането на бутона системата записва въведената информация и оставя отворена формата за входящ документ за попълване на нова информация.
2.4. Запиши - бутон за записване на въведената до момента информация за входираният документ.
2.5. Откажи - бутон за отказ на въведената информация. ВНИМАНИЕ: При натискането на бутона, системата не записва въведената инфромация, но входящият номер и датата на входиране се запсиват в регистъра на входираните документи. Входящият номер остава празен.



Панели на формата:

3. Изпълнителни дела - когато даден документ се входира през глобалният входящ регистър в полето Изп.дела № се добавя номера на ИД, по което се входира документа. Когато документа се входира през входящият регистър на конкретно ИД, номера му се съдържа в панела. Ако входираният документ не се отнася за дадено ИД полето не се попълва.
4. Отговор на изх.документ - в полето може да бъде добавен номер/а на изходящ/и документ, за който входираният/ти документ е отговор. По този начин се създава връзка между входирани и изходирани документи.
5. Проверен - ДА/НЕ. Полето е информативно и се използва за отбеляване на докуемти, които са проверени. Тази функционалност се използва при извършване на ревизии и инвентаризации на изпълнителни дела.




    • Related Articles

    • Изходиране на документ в системата Енфорсър

      Изходирането на документи в системата Енфорсър се извършва в подраздел Изходящ регистър на глобалният Изходящ регистър или Изходящият регистър по самото изпълнително дело. Основни полета, панели и бутони на раздел Основни при изходиране на нов ...
    • Създаване на шаблон на документ в системата Енфорсър

      Увод Системата Енфорсър, поддържа функционалността за генериране на бланки на документи за различните раздели на системата. Информацията, която се генерира в бланките, както и самите бланки, могат да бъдат шаблонизирани. Това улеснява потребителите ...
    • Изтриване на файл на документ в системата Енфорсър

      Всеки генериран или сканиран документ създава запис на файл в системата Енфорсър. Създадените файлове могат да бъдат изтривани от отделните потребителите на системата, като за да могат да го извършат, даденият потребител трябва да има разрешени ...
    • Архивиране на дело в системата Енфорсър

      Системата "Енфорсър" позволява, информацията за изпълнително дело, да бъде отбелязана в системата. Това позволява архивираното изпълнително дело, да бъде намирано лесно, а също премахва нуждата от използване и попълването на информацията в хартиени ...
    • Създаване на ново описание на входящ документ.

      Създаването на описание на входящ документ в системата Енфорсър, може да бъде извършено Чрез добавяне на ново описание в Администрацията на системата --> раздел Описания --> подраздел Входящи документи --> бутон Добави: Панела на формата за описание ...