Въвеждане на информация за Имущество,Описи и Продани

Въвеждане на информация за Имущество,Описи и Продани

Увод

Ежедневната работа на ЧСИ е свързана с попълването на голямо количество информация за имуществото на длъжниците по изпълнителни дела. Системата "Енфорсър" дава възможност,за връзка между въведената информация за дадено имущество,и бъдещите изпълнителни действия свързани с него.Това автоматизира до голяма степен работния процес свързан с принудителното изпълнение върху имуществото на длъжника, а също така ограничава и възможността за допускане на грешки свързани с въвеждане на голямо количество информация.

Изпълнителното производство, свързано с имуществото на даден длъжник се извършва в раздел "Имущество,Описи и Продани".Основната цел на раздела е намаляване на времето за изготвяне на документите свързани с описи и публични продани, като идеята е веднъж въведена информация за дадено имущество, да бъде използвана в целия работен процес, от проучване, възбраняване, описа, продажбата на това имущество. 

В раздел "Имущество,Описи и Продани" на Енфорсър е описано цялото имущество, собственост на лица, въведени в системата. То не е само на длъжниците, но и на всички лица, които са въведени в системата. Попълването и адекватното и точно поддържане на тази част от Енфорсър могат да спестят редица разходи за справки на взискателите и да ускорят работата на ЧСИ при набавянето на информацията за имуществото на длъжниците и налагането на обезпечителни мерки. Информацията е добре систематизирана, като е предоставена възможността, по ново изпълнително дело да се присъедини вече въведеното преди това имущество на длъжника, ако то вече е въведено.

Другият важен момент в поддържането на този раздел е, внимателно да се следи и коригира собствеността на вече въведеното имущество, за да се избягва налагане на обезпечителни мерки и насочване на изпълнение към вече отчуждено такова.

Защо е важно използването на раздела "Имущество,Описи и Продани"?

- информацията за имуществото се използва в бланките на документите, които се изходират от системата;

- създава се подробен списък с имуществото на длъжника;

- създава се отчетност за имуществото - Кое имущество е възбранено?; Върху кое са наложени обезпечителни мерки?; Обвързване на постъпили суми с продани, за които се отнасят;

- въведената информация се отразя в календара на раздел "Работна дъска" и "Събития", което позволява лесното следене на предстоящите събития в системата;

Етапи на работния процес:

1. Въвеждане на информация за имущество

- възможностите за това са:

- От секция "Допълнителни" на формата "Входящ документ";

- От раздел "Имущество,Описи и Продани"


2. Въвеждане на информация за опис

Секция "Описи и оценки" - в нея се въвежда информация за насрочените описи и изготвените оценки за дадено имущество. Въведената информация трябва да се обвърже с имуществото на длъжника, за което ще се състои описа. Това се извършва в панела "Имущество" с бутона "Добави". От падащия списък се избира имуществото, на което ще се извършва опис. В секция "Документи и събития" на формата "Описи и оценки" с бутоните "Добави" могат да се добавят всички генерирани документи, свързани с действията по конкретната продан. По този начин изготвените документи се обвързват с проданта, за която се отнасят. 


3. Въвеждане на информация за публична продан

Секция "Публични продани" - в нея се попълва информацията за насрочената публична продан. Важно е информацията да бъде отнесена към имуществото, за което се отнася. Това се прави, като в полето "Имущество" на секцията се добави въпросното имущество и се избере от падащия списък.


3. Генериране на документи - всеки подраздел на "Имущество,Описи и Продани" съдържа бутон за масово изходиране на документи. След като бъде въведена и обвързана въведената информация за дадено имуществото,  с действията за него, системата позволява тази информация да бъде използвана за масовото изходиране на документи. Необходимите документи, за принудителното изпълнение върху имуществото на длъжника, могат да бъдат направени като шаблони и информация въведената в раздел "Имущество,Описи и Продани" да се импортира автоматично в тях. 



    • Related Articles

    • Въвеждане на информация за публична продан в системата Енфорсър

      Системата Енфорсър позволява въвеждането на информация за публични продани, което дава на ЧСИ и служителите в кантората му следните предимства: - По - добра отчетност и проследяемост на извършваните публични рподани; - Използване на въведената ...
    • Въвеждане на информация за опис в системата Енфорсър

      Системата Енфорсър позволява въвеждането на информация за извършването на описи, което дава на ЧСИ и служителите в кантората му следните предимства: - По - добра отчетност и проследяемост на извършваните описи; - Използване на въведената информацията ...
    • Въвеждане на потребителско име и парола за Регистър на длъжниците.

      Системата Енфорсър синхронизира данните за въведените длъжници по изпълнителните дела с Регистъра на длъжниците на КЧСИ. За да функционира коректно тази функционалност е необходимо в системата Енфорсър да бъде въведена информацията за потребителското ...
    • Присъединяване на предмет на изпълнение към друг предмет на изпълнение

      Увод Системата поддържа присъединяване на един предмет на изпълнение към друг предмет на изпълнение. Най-честия казус, в които тази функция е полезна е при отказване от наследство на един или повече наследници. В този случай, вземанията на този ...
    • Информация за направените синхронизации на Енфорсър и ЦРД

      В раздел КЧСИ, подраздел  "Синхр. с регистър длъжници" се съдържа информация за извършените синхронизации на системата Енфорсър и ЦРД. Информация в раздел "Синхр. с регистър длъжници" 1. колона "ИД № на заявка" - показва номера на подадената заявка ...