Въвеждане на информация за опис в системата Енфорсър

Въвеждане на информация за опис в системата Енфорсър


Системата Енфорсър позволява въвеждането на информация за извършването на описи, което дава на ЧСИ и служителите в кантората му следните предимства:

- По - добра отчетност и проследяемост на извършваните описи;
- Използване на въведената информацията за описи в документи;
- Отбелязване на опис на работната дъска и следене на графици с описи;
Въвеждането на информация за опис в системата Енфорсър се извършва в раздел Имущество --> Подраздел Описи и оценки --> бутон Добави
Раздел Основни - попълва се основната информация за описа.





1.1. Вид - избира се вида на описа. Полето е с предефинирана стойност.
1.2. Насрочен на: - въвежда се дата за извършване на опис. Полето е с предефинирана стойност.
1.3. Насрочен от: - въвежда се начален час за извършване на опис. Полето е с предефинирана стойност.
1.4. Насрочен до:въвежда се краен час за извършване на опис. Полето е с предефинирана стойност.
Внимание: Въведената информация в полета 1.1.,1.2.,1.3.,1.4. създава автоматично събитие на работната дъска/календара/, при запис на информацията.
1.5. Статус - отбелязва се статуса на описа. Полето е с предефинирана стойност.
1.6. Изпълнителен титул - от падащо меню се избира титула, за който ще се извършва описа; Полето е с предефинирана стойност.
1.7. Намерено имущество - в полето се избира информация дали при извършване на описа има намерено имущество. Полето е с предефинирана стойност.
1.8. Гр./с: - избира се град/село, където ще бъде извършван описа. Полето е с предефинирана стойност.
1.9. Адрес/Местност: - въвежда се информация за адреса на извършваният опис. Стойността се въвежда ръчно.
1.10. Опис: - в полето се въвежда информацията от извършеният опис. 

Панел на формата Изп. Дела - в панела се добавя номер на дело /Бутон 2.1. - Добави/, когато информацията за описа се въвежда от глобалното меню Имущество

Панел на формата Имущество - в панела се добавя информация за намереното и описано имущество /Бутон 2.2. - Добави/
2.2.1. поле на формата - Имущество - избира се въведената информация в раздел Имущество. Полето е предефинирано;
2.2.2. поле на формата Оценка - въвежда се стойността на оценката на избраното имущество; 

Панел на формата - Присъстващи и отговорници
2.3. Бутон Добави - зарежда нов ред с възможност за избор на присъстващи на описа;
2.4. Бутон +Аз - зарежда автоматично в списъка с присъстващи на описа логнатия потребител;
2.5. Бутон + Отговор.дело(а)зарежда автоматично в списъка с присъстващи на описа отговорника по делото;

Бутони във формата:
3.1. Запиши и нов - записва въведената информация и запазва отворена формата за въвеждане на нова информация;
3.2. Запиши - запис на въвежданата информация и затваряне на формата за плащане;
3.3. Отказ - отказ от запис на въведената информация;

    • Related Articles

    • Въвеждане на информация за публична продан в системата Енфорсър

      Системата Енфорсър позволява въвеждането на информация за публични продани, което дава на ЧСИ и служителите в кантората му следните предимства: - По - добра отчетност и проследяемост на извършваните публични рподани; - Използване на въведената ...
    • Създаване на опис на поща в системата Енфорсър

      Функцията за създаване на опис поща подпомага и улеснява процеса по следене и изготвяне на документацията за изходящата поща на кантората на ЧСИ Създаване на опис поща Създаването на описа се извършва в раздел Изходящи → подраздел Опис поща →  бутон ...
    • Въвеждане на информация за Имущество,Описи и Продани

      Увод Ежедневната работа на ЧСИ е свързана с попълването на голямо количество информация за имуществото на длъжниците по изпълнителни дела. Системата "Енфорсър" дава възможност,за връзка между въведената информация за дадено имущество,и бъдещите ...
    • Информация за вписвания /logins/ в системата Енфорсър.

      Информацията за вписванията /login/ за отделните потребители в системата Енфорсър се съдържа в администрацията на системата --> раздел Дневници --> подраздели Вписвания и Вписвания по дни: 1. Вписвания 2. Вписвания по дни 1. Раздел Вписвания - ...
    • Въвеждане на изходящо плащане в системата Енфорсър

      Увод: Секция "Изходящи плащания" от раздел "Счетоводство" съдържа пълен списък на всички плащания, които са или следва да бъдат извършени от ЧСИ. Плащанията могат да бъдат в полза на различни лица - взискатели, длъжници /когато се връщат надвнесени ...