Добавяне на отдалечен потребител/взискател/ в системата Енфорсър и Регистъра на взискателите
Добавянето на нов потребител/взискател в системата Енфорсър се извършва в администрацията на системата раздел Потребители → Подраздел Отдалечени потребители → бутон |Добави|
Формата за попълване на отдалечени потребители съдържа следните полета:
- Е-мейл: - в полето се попълва имейла на добавяният отдалечен потребител. Внимание: Въведеният имейл е потребителското име, с което отдалеченият потребител се вписва в Регистъра на взискателите.
- Цяло име - въвежда се името на добавяният отдалечен потребител;
- Активен - в това поле се поставя флаг - ДА - за активиране или Не - за деактивиране на вече добавен потребител
Направените промени се записват. След запис на промените, потребителят, получава автоматичено съобщение на посоченият имейл, че му е предоставен достъп до регистъра на взискателите.
След като отдалеченият потребителят е добавен като такъв в администрацията на системата следва да му бъде предоставен достъп по конкретни изпълнителни дела.
След като бъде предоставен достъп на потребителя по конкретни изпълнителни дела и системата на ЧСИ се синхронизира с регистъра на взискателите, потребителя получава ново съобщение на електронната си поща с линк за активиране на акаунта, чиято валидност е 24 часа от момента на получаването. Линка пренасочва потребителя към формата за създаване на парола от страна на потребителя и QR код за настройка на приложението google authenticator чрез който се генерира таен код в същото приложение, който потребителя въвежда всеки път при вписване в Регистъра на взискателите.
форма за задаване на парола и сканиране на QR код