Изходиране на документ в системата Енфорсър

Изходиране на документ в системата Енфорсър




Изходирането на документи в системата Енфорсър се извършва в подраздел Изходящ регистър на глобалният Изходящ регистър или Изходящият регистър по самото изпълнително дело.



Основни полета, панели и бутони на раздел Основни при изходиране на нов изходящ документ:

1.1. Поле Описание - от падащо меню се избира описанието на документа, който ще се изходира. Полето е предефинирано. Не може да се попълва информация ръчно.
1.2. Поле Длъжник  - от падащото меню се избира длъжника по делото, за който се изходира документа. Полето е предефинирано. Не може да се попълва информация ръчно. ВНИМАНИЕ: Ако в панела на формата Изп.дела № не е избрано дело, по което се изходира документа в падащото поле за длъжник ще се визуализира списък с всички въведени лица в системата.
1.3. Поле Адрес на длъжника: - от падащото меню се избира адреса на длъжника. Полето е предефинирано. Визуализират се само адресите на избраният длъжник, въведени в азбучника на лицето.
1.4. Поле Свързано лице - от падащото меню се избира свързано лице, ако такова е въведено за избраният длъжник в азбучника му. Полето е предефинирано.
1.5. Адрес на свързано лице: - от падащото меню се избира адрес на свързаното лице, ако е въведен такъв в азбучника му. Полето е предефинирано.
1.6. Поле Адресат: - избира се адресата, за който се отнася изходираният документ. Полето е предефинирано.
1.7. Поле Адрес на адресата: - избира се адреса на адресата, до който ще се изпраща изходираният документ.
1.8. Поле Брой документи: - в полето се въвежда броят на документите, които ще се изходират. Използва се, когато се изходират повече от 1 еднотипен документ до един и същи адресат. Системата ще изходира и даде толкова изходящи номера, колкото е въведената стойност в полето. Когато се изходира само 1 документ в полето не се въвежда стойност.
1.9. Поле Забележки: - информативно поле, за въвеждане на допълнителна информация, свързана с изходираният документ.
1.10. Поле Баркод ИД - поле за ръчно въвеждане на баркод за изходираният документ. Полето е активно само за кантори, които имат активиран модул Е - дело.

Панел на формата - Печат

1.11. Поле Име на файл - съдържа наименованието на файла, под което ще бъде записан изходящият документ на сървъра. ВНИМАНИЕ: Името на файла се задава автоматично от системата и стойността на полето не трявба да се променя.
1.12. Поле Шаблон за печат: - избира се бланката на документа, който ще се генерира и разпечатва.
1.13. Поле Дата за дълг: - избира се дата за дълг, към която да се генерира размера на дълга в изходираният документ. ВНИМАНИЕ: За да може да се избере дата за дълг, при създаването на описанието на изходящият документ, трявба да бъде сложена отметка ДА в полето Има задължение.
1.14. Поле IBAN: - полето съдържа информация с IBAN-ите на специалните сметки на ЧСИ. Информацията с избраният IBAN ще се генерира в шаблона на документа, ако същият съдържа променлива с информация за генериране на IBAN. 
1.15. Поле Създай документ: - ДА/НЕ. При задаване на стойност ДА, след записване на въведената информация в полетата на формата, системата автоматично генерира (създава и запълва бланката на документа с въведената информация) документа.
1.16. Поле Изпратен чрез: - предефинирано поле с информация как е изпратен документа. Полето има информативна функция.
1.17. Поле Приоритет на изпращанепредефинирано поле с информация за приоритета на изпращане на документа. Полето има информативна функция.
1.18. Поле Връчване краен срок: - в полето може да бъде избрана дата с краен срок за връчване на документа. Полето има информативна функция.
1.19. Поле Връчване указания - в полето може да бъде попълнена допълнителна информация с указания за връчването на документа. Полето има информативна функция.

Панел на формата - Изп. дела №

В полето на формата се въвежда номер/а на изпълнителното/изпълнителните дела,  за които се изходира даденият документ/ти.
Ако документа се изходира през изходящият регистър на конкретно изпълнително дело, системата попълва автоматично номера на делото в това поле.

Бутони на формата за Нов изходящ документ:

1.20. Бутон Прикачи файл - бутон за прикачване на файл/изображение към изходираният документ. Бутона е активен само за кантори, които имат активиран модул Е - дело.
1.21. Запиши и нов - при натискането на бутона системата записва въведената информация и оставя отворена формата за изходящ документ за попълване на нова информация.
1.22. Запиши - бутон за записване на въведената до момента информация за изходираният документ.
1.23. Откажи - бутон за отказ на въведената информация. ВНИМАНИЕ: При натискането на бутона, системата не записва въведената инфромация, но изходящият номер и датата на изходиране се запсиват в регистъра на изходираните документи. Изходящият номер остава празен.






    • Related Articles

    • Начисляване на такса при изходиране на документ.

      Отбелязването на начислена такса за даден изходящ документ е полезна функционалност на системата Енфорсър, която позволява на ЧСИ лесно да следи изходящите документи, за които има начислени такси. По този начин ЧСИ контролира лесно процеса по следене ...
    • Създаване на шаблон на документ в системата Енфорсър

      Увод Системата Енфорсър, поддържа функционалността за генериране на бланки на документи за различните раздели на системата. Информацията, която се генерира в бланките, както и самите бланки, могат да бъдат шаблонизирани. Това улеснява потребителите ...
    • Входиране на документ в системата Енфорсър

      Входирането на документи в системата Енфорсър се извършва в раздел Входящи на главното меню на системата, както и от раздел входящи по изпълнителното дело. След натискане на бутон добави, се визуализира панела на формата за входиране на документ, ...
    • Изтриване на файл на документ в системата Енфорсър

      Всеки генериран или сканиран документ създава запис на файл в системата Енфорсър. Създадените файлове могат да бъдат изтривани от отделните потребителите на системата, като за да могат да го извършат, даденият потребител трябва да има разрешени ...
    • Бързо налагане на запори/възбрани в системата Енфорсър.

      Увод Системата Енфорсър поддържа функционалност за бързо налагане на запори/възбрани за конкретно имущество. Задължително условие, за да работи функционалността, е информацията за имуществото, за което ще се налага запор/възбрана, да бъде въведено в ...