Попълване на искане за електронна справка на НАП от системата Енфорсър

Попълване на искане за електронна справка на НАП от системата Енфорсър

Системата Енфорсър позволява автоматично попълване на информацията при генериране на Искане за електронна справка на НАП по ДОПК.


Функцията за попълване на справката в НАП е налична само за КОРПОРАТИВНА версия на системата ЕНФОРСЪР.


  1. Инсталиране на разширението на Енфорсър за генериране на справки НАП, чрез следният линк -

  2. https://chrome.google.com/webstore/detail/%D0%B5%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8A%D1%80/nhhephnafhmhkaelnkdnbbigojknfmbm

  3. Настройка на приложението:


След като приложението бъде добавено в браузъра, е необходимо то да бъде настроено, за да може да използва коректно данните от системата на ЧСИ.



След като се натисне бутона за настройка, се отваря прозорец в който се полетата за:

  • URL на Енфорсър прозорец. Данните са същите, като адреса, на който се достъпва системата на ЧСИ

пример: https://999.enf.bg/

  • Име на запис - въвежда се наименованието на ЧСИ:

пример: ЧСИ Иван Иванов рег.№999





Извършените промени се записват чрез бутона |Добави|

Това са стъпките за инсталация и  настройка на приложението.


Извършване на справка в НАП

  1. Изходира се документ за справка НАП
  2. Маркира се
  3. Зарежда се информацията за документа от бутона |НАП| → |Зареди документ| 



  1. Зарежда се страницата на НАП в частта за извършване на справки по ДОПК от ЧСИ

  2. След като страницата с формата за попълване на НАП е отворена се извършва попълване на формата от приложението на Енфорсър чрез бутоните

  • |Вземи данни|

  • |Попълни данни|

  1. Формата на страницата на НАП се попълва автоматично с данните от изпълнителното дело:

  2. След преглед, искането за издаване на справката се подписва КЕП.


  1. Идентификатора на полученият документ може да бъде копиран и поставен в бележките на изходящият документ, като информация коя справка за кой изходящ документ се отнася.






    • Related Articles

    • Активиране на Regix/Реджикс/ за системата Енфорсър

      Активирането на модула за електронни справки Regix/реджикс/ за системата Енфорсър преминава през следните стъпки: 1. Подаване на необходимите документи за заявка и предоставяне на нов OID номер от ДАЕУ /Бланка на документ - заявление за предоставяне ...
    • Синхронизация на лице в системата Енфорсър от справка МРРБ в Regix

      Системата Енфорсър позволява синхронизиране на намерената информация за дадено лице след извършена справка в Реджикс За да може системата да презапише намерената информация за лицето, в картона на лицето в азбучника, е необходимо да бъде поставена ...
    • Извършване на справка в Regix чрез системата Енфорсър

      Системата Енфорсър позволява създаването на справки от системата Regix, директно чрез интерфейса на Енфорсър Видове справки, които могат да бъдат извъшвани в Regix: НАП - Справка трудови договори: НАП - Справка за публични задължения: НАП - Справка ...
    • Автоматично попълване на ред статистика в системата Енфорсър

      Попълненият ред статистика при образуване на ИД, е от изключително важно значение за правилното изчисляване на данните в отчета към МП и КЧСИ. Системата Енфорсър поддържа функционалност за автоматично попълване на реда статистика, ако същият не е бил ...
    • Въвеждане на лица, податели на справки от Regix/Реджикс/, за системата Енфорсър.

      За да функционира правилно функцията, за извършване на справки от Regix и информацията във входящият регистър на системата да бъде коректна, е необходимо в системата Енфорсър, да бъдат добавени ръчно подателите да справките, които се извършват в ...