Статуса на ИД се въвежда в администрацията на изпълнителното дело.
Възможните варианти за въвеждане/редакция на статуса на ИД са:
1. Администрация на делото в самото изпълнително дело;
2. Бутон Редакция на изпълнително дело в регистъра на изпълнителните дела;
1. Промяна/въвеждане на статус Администрация на делото по изпълнително дело;
Промяната на статуса на ИД - промяната на статуса на ИД се извършва от раздел Основни и Статус на делото във формата на Администрацията на ИД
Промяна на статуса в раздел Основни на ИД:
Полета за промяна:
1.1. Текущ статус: - попълва се информация за текущият статус на делото. Полето е предефинирано.
1.2. Текущ статус дата: - попълва се датата на промяна на текущият статус. Полето е предефинирано.
1.3. Текущ статус детайли: - попълва се информация за текущият статус, под формата на свободен текст.
ВНИМАНИЕ: Информацията в раздел основни е информативна и не влияе на статуса на ИД в Регистъра на длъжниците на КЧСИ. За да бъде коректна информацията при синхронизиране на ИД с КЧСИ, е необходимо да бъде въведена коректна информация за статуса на ИД в раздел Статус на делото в същият панел на формата.
- Промяна на статуса в раздел Статус на делото:
- в колоната срещу съответният статус на делото се попълва датата на промя на статуса
- в колоната срещу датата на съответният стаус се попълва информация с детайли относно статуса на делото
ВНИМАНИЕ: За да бъде коректна информацията при синхронизиране на ИД с КЧСИ, е необходимо да бъде въведена коректна информация за статуса на ИД в раздел Статус на делото. Необходимо е да бъде попълнена коректна информация в поле ВИСЯЩО ОТ /тук се попълва информацията за образуване на ИД. Това поле трябва винаги да съдържа информация като дата и детайли/ и съответно след промяна на статуса на ИД да бъде попълнена коректна информация в другото поле, спрямо текущият статус на ИД.
- Промяна на статус на изпълнително дело от регистъра на заведените дела.
Чрез бутона Редакция се отваря Администрация на изпълнителното дело.