Създаване на ново описание на входящ документ.

Създаване на ново описание на входящ документ.

Създаването на описание на входящ документ в системата Енфорсър, може да бъде извършено Чрез добавяне на ново описание в Администрацията на системата --> раздел Описания --> подраздел Входящи документи --> бутон Добави:



Панела на формата за описание на входящ документ съдържа следните полета:

1.1. Описание на вх.документ: - в полето се въвежда наименованието на описанието на входящият документ. Въведеното описание се визуализира във входящият регистър;
1.2. Описание по Наредба Н-1: - от падащото меню се избира описанието от Наредба Н-1, което отговаря най - точно на описанието на входящият документ въведено в поле 1.1.
1.3. Създава изп.дело: - ДА/НЕ - при избор на стойност ДА, след запис на входящият документ системата ще генерира нов номер на изпълнително дело;
1.4. Добавя имущество: - ДА/НЕ - при избор на стойност ДА, след запис на входящият документ, системата прави връзка с раздел Имущество, като отваря автоматично формата за въвеждане на описание на имущество;
1.5. Жалба: - ДА/НЕ - в полето се избира стойност ДА, когато документа с това описание има статус на жалба. Това е и полето, на базата на което системата генерира броят на входираните жалби в отчетите до КЧСИ и МП; 
1.6. Прекъсва перемпция: - ДА/НЕ - използва се за документи, които прекъсват сроковете за перемпция по ГПК и вбъдеще ще се използват при опит за автоматично определяне на дела, при които перемпцията е настъпили или наближава.
1.7. Скрий: - ДА/НЕ - при избор на стойност ДА, описанието на даденият изходящ документ, не се визуализира за избор при входиране на документ;



    • Related Articles

    • Създаване на ново описание на събитие в системата Енфорсър.

      Системата Енфорсър поддържа функционалност за отбелязване на събития на работна дъска, с цел по-добра организираност и проследяемост на предстоящи действия и събития, касаещи ежедневната работа на кантората на ЧСИ. По подразбиране системата разполага ...
    • Копиране на бланка/шаблон/ на изх.документ към друго описание на изх.документ.

      Всичко в статията е приложимо за версия на програмата Енфорсър 1.0.22.508 и по-нови. Всички клиенти поетапно ще получат нова версия автоматично без да е необходимо да заявяват това.              В системата Енфорсър има опцията за копиране на ...
    • Създаване на шаблон на документ в системата Енфорсър

      Увод Системата Енфорсър, поддържа функционалността за генериране на бланки на документи за различните раздели на системата. Информацията, която се генерира в бланките, както и самите бланки, могат да бъдат шаблонизирани. Това улеснява потребителите ...
    • Създаване на ново събитие на работната дъска.

      Системата Енфорсър позволява отбелязването на събития по изпълнителните дела, като отва позволява лесното им следене от ЧСИ и неговите служители.  Добавянето на събитие на работната дъска може да се извърши по следните начини: 1. Автоматично добавяне ...
    • Добавяне на ново описание на Протокол в системата Енфорсър.

      Добавянето на ново описание за Протокол в системата Енфорсър се извършва в Администрацията на системата --> раздел Описания --> подраздел Протоколи --> бутон Добави Формата за добавяне на ново описание на протокол съдържа следните полета: 1.1. ...