Създаване на събития и задачи в системата Енфорсър

Създаване на събития и задачи в системата Енфорсър

Следенето на сроковете и събитията по изпълнителните дела е особено важен процес свързан с изпълнителното производство. 

Обобщена информация за събития и задачи по изпълнителните дела се съдържа в раздел "Работна дъска" на глобалното меню. 

Разделението на действията на събития и задачи е направено с цел по-лесното следене на предстоящите действия и по-лесната им визуализация в системата.


Възможностите за добавяне на информация относно събития и задачи са две:

1. Добавяне на информация директно на работната дъска от бутоните добави на съответния подраздел/панел на формата в раздел "Работна дъска"; 


При този начин на добавяне на събития и задачи, трябва да се въведе ръчно номера на делото, за който се отнася въвежданата информация.

2. Добавяне на информация в самото изпълнително дело в съответните панели на формите "Задачи по делото"/"Събития по делото" отново от бутоните "Добави"



И в двата случая добавената информация ще се отрази и на двете места в системата (раздел "Работна дъска", панели на раздел "Основна информация"--> ""Задачи по делото"/"Събития по делото""), тъй като те са взаимосвързани;

За разлика от добавянето на задачи по ИД, съществуват още два начина за добавяне на събития по изпълнителните дела.

Първата възможност е директно от раздела "Имущество,описи и продажби", когато информацията е свързана с описи и публични продани.  Тя се отразява автоматично в събитията по конкретно изпълнително дело и в подраздела "Списък събития" на раздел "Работна дъска" на системата, както и в календара на работната дъска на системата.

Втората възможност е добавянето на събите е директно върху календара на работната дъска, като се кликне с мишката върху конкретна дата от календара, на която ще се състои въвежданото събитие по делото.
Различните типове събития са оцветени в различни цветове с цел по - доброто визуализиране на работната дъска.

    • Related Articles

    • Създаване на потребителски гледки на колони и филтри в системата Енфорсър.

      Системата Енфорсър, дава възможност за създаване и запаметяване на потребителски изглед с конкретно избрано съдържание от страна потребителя. По този начин потребителите могат бързо и лесно да извличат необходимата им информация, свързана с ...
    • Създаване на указания в системата Енфорсър.

      Системата Енфорсър, разполага с модул за създаване на вътрешни указания в системата. 1. Списък и форма на създадените указания. Списъка със създадените указания се визуализира от бутона Указания в основният изглед на системата. Формата Указания, ...
    • Създаване на ново описание на събитие в системата Енфорсър.

      Системата Енфорсър поддържа функционалност за отбелязване на събития на работна дъска, с цел по-добра организираност и проследяемост на предстоящи действия и събития, касаещи ежедневната работа на кантората на ЧСИ. По подразбиране системата разполага ...
    • Създаване на шаблон на документ в системата Енфорсър

      Увод Системата Енфорсър, поддържа функционалността за генериране на бланки на документи за различните раздели на системата. Информацията, която се генерира в бланките, както и самите бланки, могат да бъдат шаблонизирани. Това улеснява потребителите ...
    • Създаване на опис на поща в системата Енфорсър

      Функцията за създаване на опис поща подпомага и улеснява процеса по следене и изготвяне на документацията за изходящата поща на кантората на ЧСИ Създаване на опис поща Създаването на описа се извършва в раздел Изходящи → подраздел Опис поща →  бутон ...