Системата Енфорсър, разполага с модул за създаване на вътрешни указания в системата.
1. Списък и форма на създадените указания.
Списъка със създадените указания се визуализира от бутона Указания в основният изглед на системата.
Формата Указания, съдържа следните бутони:
1.1. Бутон Добави - визуализира формата с полета за добавяне на ново описание;
1.2. Бутон Редактирай - бутон за редакция на вече създадено описание;
1.3. Бутон Прегледай - бутон за преглед на създадено указание;
1.4. Бутон Изтрий - изтрива създадено указание;
1.5. Бутон Търси - визуализира филтри за търсене на указания;
1.7. Бутон История - визуализира историята на създаване/промяна на указния;
2. Добавяне на ново указание.
Добавянето на ново указание се извършва от бутона 1.1. Добави. Формата за добавяне на ново указание съдържа следните полета:
2.1. Заглавие: - в полето се въвежда заглавие на указанието;
2.2. Съдържание: - полето съдържа текстови редактор и поле за въвеждане на текст на указанието;
3. Панел на формата Тагове - в панела се избира таг, към който да бъде прикачено даденото указание;
3.1. Бутон Добави - чрез бутона се добавя ред с падащо меню за избор на таг;
3.2. Бутон Изтрий - чрез бутона се изтриват вече въведени тагове за дадено указание;
4.1. Бутон Запиши - записва извършените промени във формата;
4.2. Бутон Откажи - отказ от запис на извършените промени във формата;
3. Създаване на нов ТАГ/Категория в модула за указания.
Създаване на нов ТАГ/Категория се извършва от бутона
на реда за добавяне на таг в списъка. Формата за добавяне на нов таг/категория, съдържа следните полета:
5.1. Име - в полето се попълва наименование на таг/категория;
5.2. Скрий - ДА/НЕ. Поле за скриване/визуализиране на създаден таг;
5.3. Приоритет - от падащо меню се избира приоритет на създаваният таг;
5.4. color - от падащо меню се избира цвят на създаваният таг;
Related Articles
Създаване на шаблон на документ в системата Енфорсър
Увод Системата Енфорсър, поддържа функционалността за генериране на бланки на документи за различните раздели на системата. Информацията, която се генерира в бланките, както и самите бланки, могат да бъдат шаблонизирани. Това улеснява потребителите ...
Създаване на опис на поща в системата Енфорсър
Функцията за създаване на опис поща подпомага и улеснява процеса по следене и изготвяне на документацията за изходящата поща на кантората на ЧСИ Създаване на опис поща Създаването на описа се извършва в раздел Изходящи → подраздел Опис поща → бутон ...
Създаване на ново описание на събитие в системата Енфорсър.
Системата Енфорсър поддържа функционалност за отбелязване на събития на работна дъска, с цел по-добра организираност и проследяемост на предстоящи действия и събития, касаещи ежедневната работа на кантората на ЧСИ. По подразбиране системата разполага ...
Създаване на потребителски гледки на колони и филтри в системата Енфорсър.
Системата Енфорсър, дава възможност за създаване и запаметяване на потребителски изглед с конкретно избрано съдържание от страна потребителя. По този начин потребителите могат бързо и лесно да извличат необходимата им информация, свързана с ...
Създаване на отношения(връзки) между лица в системата Енфорсър.
Системата Енфорсър дава възможност да се създават различни отношения(връзки) между лицата въведени в азбучника и. Създаването на отношения(връзки) между отделните лица в системата Енфорсър се извършва в картона на лицето, въведено в азбучника на ...