Създаване на опис на поща в системата Енфорсър

Създаване на опис на поща в системата Енфорсър


Функцията за създаване на опис поща подпомага и улеснява процеса по следене и изготвяне на документацията за изходящата поща на кантората на ЧСИ
Създаване на опис поща

Създаването на описа се извършва в раздел Изходящи → подраздел Опис поща →  бутон |Нов опис| 

Съдържание на формата за опис поща и съдържание на отделните полета:


Полета във формата за опис поща:

  • Куриерска фирма - от падащото меню се избира куриерската фирма, за която ще се прави описа

* на този етап пълните функционалности за опис на поща с автоматично генериране на товарителници се поддържат само за куриерска фирма МиБМ

  • Изходящ документ - използва се за добавяне на изходящ документ в описа на пощата на база изходящият му номер

  • Баркод на документ - използва се за добавяне на изходящ документ в описа на пощата на база баркода на документа.

  • При наличие на баркод четец, попълването и зареждането на документите в описа чрез сканиране на баркода им, ускорява и улеснява процеса по попълване на описа.

  • * функционалността е налична само за клиенти, които използват модула Е-дело.

  • Ръчен номер на товарителница - ДА/НЕ

  • - При избор на стойност /НЕ/ системата зарежда автоматично номерата на товарителниците зададени предварително в администрацията на системата

/виж статията Въвеждане на номера на товарителници в системата Енфорсър/

  • - При избор на стойност /ДА/ системата позволява да се добави ръчно номер на товарителница в списъка с документите на създаваният опис. ВНИМАНИЕ: Системата не позволява запис на опис, когато има редове, за които не е

  • С обратна разписка: 

  • - Стойност /ДА/ системата позволява разпечатването на обратна разписка по образец с данните на документа

  • - Стойност /НЕ/ системата не създава обратна разписка за документа

  • Автоматично групиране на пратки - при избор на параметър /ДА/ системата групира пратките с един и същ адрес, за които има добавена товарителница с един и същ номер.

  • Системата обединява информацията за групираните документи в обща обратна разписка за съответната група.

  • *Внимание - препоръчително е да не се групират повече от 3 документа тъй като информацията за изпратените документи в обратната разписка става нечетима след 3тият документ.


Бутони във формата:


|Изтрий избран(и)| - изтрива избрани записи на документи от описа

|Изтрий всички| - изтрива всички записи на документи от описа

|Изглед ръч.товарителница| - визуализира се колоната съдържаща полетата за въвеждане на ръчен номер на товарителница

|Добави избрани в група| - групира избрани документи в обща товарителница и обратна разписка

|Изтрий избран(и) от група| - премахва избрани документи от група

|Изтрий всички групи| - премахва всички групирани документи от група


Разпечатване на обратни разписки за опис поща

След създаване на опис на пощата, чрез бутона |Обратни разписки| могат да бъдат разпечатани обратните разписки.

  1. Маркират се документите, за които ще се разпечатват обратни разписки.

  2. Натиска се бутона |Обратни разписки|

  3. Появява се прозорец, в който се задава датата на обратните разписки

  4. От бутона |Генерирай разписки| се създава файл с обратни разписки на избраните изходящи документи от описа.



Особено важно е да бъде указано в администрацията на системата, шаблона на обратната разписка за съответната куриерска фирма. 
Това се извършва в Администрацията на системата --> раздел Други --> подраздел Куриерски фирми --> избира се съответната куриерска фирма, след което от бутона Редактирай се визуализира формата с информация за куриерската фирма. В полето Шаблон обр.разписка: се избира бланката на документа, която ще се използва за генериране на обратни разписки за съответната куриерска фирма.


    • Related Articles

    • Създаване на указания в системата Енфорсър.

      Системата Енфорсър, разполага с модул за създаване на вътрешни указания в системата. 1. Списък и форма на създадените указания. Списъка със създадените указания се визуализира от бутона Указания в основният изглед на системата. Формата Указания, ...
    • Въвеждане на информация за опис в системата Енфорсър

      Системата Енфорсър позволява въвеждането на информация за извършването на описи, което дава на ЧСИ и служителите в кантората му следните предимства: - По - добра отчетност и проследяемост на извършваните описи; - Използване на въведената информацията ...
    • Създаване на шаблон на документ в системата Енфорсър

      Увод Системата Енфорсър, поддържа функционалността за генериране на бланки на документи за различните раздели на системата. Информацията, която се генерира в бланките, както и самите бланки, могат да бъдат шаблонизирани. Това улеснява потребителите ...
    • Бързи връзки в системата Енфорсър.

      Бързите връзки в системата Енфорсър представляват взаимовръзки между различни елементи и действия, които имат запис в системата, и участват логически в различните регистри на системата. Различните бързи връзки в разделите/регистрите/ на Eнфорсър ...
    • Създаване на ново описание на събитие в системата Енфорсър.

      Системата Енфорсър поддържа функционалност за отбелязване на събития на работна дъска, с цел по-добра организираност и проследяемост на предстоящи действия и събития, касаещи ежедневната работа на кантората на ЧСИ. По подразбиране системата разполага ...